4 sposoby na bycie fit w pracy

Ile razy obiecywałaś sobie, że zaczniesz odchudzać  się od poniedziałku? W zasadzie początki były dobre, bo pilnowałaś tego, co jesz, regularnie ćwiczyłaś. Jednak najtrudniejsze wyzwanie to być fit w pracy. Dookoła jest dużo znajomych, którzy przynoszą przepyszne smakołyki do pracy i oczywiście cię z przyjemnością częstują. Siedzenie przy biurku też nie pomaga w takich sytuacjach — chcemy mieć non stop pod ręką coś do przegryzienia. Jak to zrobić, żeby nie złamać swojego postanowienia i cieszyć się idealną figurą na wakacje? Zobacz, co mamy dla ciebie do zaproponowania!

1. Fit śniadanie

Wielokrotnie pisaliśmy o tym, że śniadanie jest podstawowym posiłkiem w naszej diecie. Rano nie masz czasu, żeby coś zjeść? BŁĄD! Naprawdę to nie zajmuje dużo czasu, a sprawia, że masz więcej energii i spada ochota na podjadanie słodyczy, czy tłustych rzeczy. Kiedy naszego organizmu  nie zasilimy rano to będzie chciał jeść wszystko, jak leci — te kalorie trudno będzie spalić pracując cały dzień za biurkiem. 
Rada: przygotuj sobie wieczorem śniadanie — może być to pożywny koktajl, owsianka (płatki zalane wodą), czy nasiona chia z budyniem. Zrobienie tych rzeczy zajmuje 5 minut, a efekty i samopoczucie niesamowite!

2. Fit woda

Tak tak… pewnie też wszyscy o tym doskonale wiemy, ale często zapominamy. Trzeba pić dużo wody! Jest to szczególnie ważne, kiedy siedzisz w pracy. Woda po pierwsze zmniejsza łaknienie, ale także nawadnia organizm przez co lepiej on funkcjonuje. Nie lubisz wody, bo nie posiada konkretnego smaku? Nie ma problemu, żeby to zmienić. 
Rada: wystarczy, że do zwykłej wody dodasz plastry swojego ulubionego owoca z miętą i będziesz miała przepyszny i zdrowy napój! A jeżeli zapominasz kupować sobie wody w plastiku to tutaj mamy bidon , który sam ją filtruje!

3. Fit przekąski

Dużo pracujesz? Stresujesz się? Czasami musisz coś przekąsić? Nie ma sprawy, ale postaraj się, żeby były to zdrowe rzeczy. Nie zajadaj się fast foodami, czy słodyczami, bo po pierwsze nie dostarczasz żadnych wartości odżywczych organizmowi, a po drugie tyjesz. Warzywa i owoce mogą sprawić, że zrzucisz kilka kilogramów.
Rada: na twoim biurku lub w lodówce pracowniczej możesz mieć zapasowy pojemniczek z pociętymi warzywami i owocami, po który zawsze możesz sięgnąć. Dodatkowo tutaj znajdziesz tekst o tym, jakiego typu przekąski są dobre, żeby być fit w pracy (tutaj adres do tekstu o przekąskach).

4. Fit ruch

Cały czas siedzisz za biurkiem? Nie pozwól, żeby tak było!
Rada: zaparkuj auto lub wysiądź na przystanku trochę dalej od twojej pracy — przejdź się kawałek rano. W miarę możliwości wybieraj chodzenie po schodach, które w cudowny sposób ćwiczą nasze pośladki!