2017-03-31

5 topowych marek sportowych — porównanie

Sklepy zarzucają nas ilością ciuchów sportowych. Wybrać spośród tych wszystkich rzeczy jest dosyć trudno, dlatego dzisiaj prezentujemy porównanie pięciu marek sportowych, razem z trendami i technikami wykonania.

Nike

Nowa kolekcja Nike odwołuje się do klasycznych biało-czarnych barw. Pokazuję siłę i szyk kobiet. Firma bardzo mocno zaznacza to także w kampanii marketingowej — kobiety mają prawo do swojego zdania, równości i własnych wyborów. Czarno-białe stroje jednak nie są nudne, dochodzą ciekawe wzory oraz kształty. Wykorzystywane materiały to przede wszystkim bawełna ekologiczna i poliester z recyklingu.
(fot. Nike)

Adidas

Adidas stawia w tym sezonie na kolory, przede wszystkim pastelowe, ale w różnych połączeniach. To, co króluje w nowej kolekcji to różnego rodzaje topy i staniki sportowe. Zakładamy je zamiast koszulek w tym sezonie. Adidas w swoich ubraniach stosuje technologię Climalite, która doskonale odprowadza pot na powierzchnię materiału, gdzie zostaje odparowany. Dodatkowo, na co również zwracają uwagę, wszystkie artykuły użyte są przyjazne dla środowiska.
(fot. Adidas)

PUMA

To jest prawdziwy szał! Rihanna (tak, ta piosenkarka) została dyrektorem kreatywnym i zaprojektowała dla tej marki całą kolekcję na wiosnę i lato 2017. Dominują tam kolory pastelowe, jednolite, pudrowy róż, lila, pistacjowej zieleni i kawy z mlekiem. Inspirowana jest stylem XVIII wiecznym połączonym z elementami mody ulicznej. Na razie dostępne są tylko buty w tym stylu, ale bądźcie czujni, bo poprzednia kolekcja zniknęła w oka mgnieniu!
(fot. Glamour.pl)

Under Armour

Ubrania tej marki przygotowane są dla prawdziwych sportowców. Biegasz maratony? Jeździsz na wyścigi rowerowe? Te ciuchy są idealne dla Ciebie. Kolekcja ColdGear jest odpowiednia do użytkowania nawet przy minus 13 stopniach. Wykorzystywana technika Compression dopasowuje się się do skóry i praktycznie się z nią łączy oddając pot na zewnątrz. Design oraz forma jest klasyczna, kolory także, za to materiał oraz technika wykonania amerykańskiej firmy zachwyca.
(fot. Under Armour)

Cardio Bunny

Na koniec wisienka na torcie. Polska marka, która rozwija się w zawrotnym tempie. Zachwyca kolorami oraz kolekcjami, które są coraz ciekawsze i bardzo kobiece. Cardio Bunny do produkcji wykorzystuje algi morskie, które podczas ćwiczeń podnoszą temperaturę ciała przez co spala się więcej tkanki tłuszczowej. Produkt innowacyjny i wykonany w piękny sposób — może być lepiej?
(fot. KobietaMag.pl)
Tekst: Natalia Świrska

Podobne artykuły