Data publikacji:

Angelina Jolie ambasadorką Guerlain

Angelina Jolie w ostatnim czasie wstrząsa opinią publiczną – nie tak dawno świat obiegła informacja o rozwodzie z Bradem Pittem, czy też jej nowych osiągnięciach reżyserskich. Kolejnym punktem w karierze Jolie jest współpraca z luksusową marką Guerlain. Pierwsze, promowane przez gwiazdę produkty możecie już kupić!

Współpraca Angeliny Jolie z francuską marką Guerlain rozpoczęła się de facto już w 2015 roku, kiedy mistrz perfum, Thierry Wasser zainspirował się filmem dokumentalnym „First They Kill My Father” nakręconym przez aktorkę. Odtąd rozpoczęła się praca nad nowym zapachem, który miałby odzwierciedlać naturę Jolie – idolki milionów kobiet na całym świecie.
Perfumy „Mon Guerlain” już od tego miesiąca są dostępne w sprzedaży, która przebiega wręcz błyskawicznie. Warto dodać, że marka Guerlain poinformowała na swoim Instagramie o całkowitym przekazaniu zysku ze sprzedaży perfum na cele charytatywne. 

Komu polecamy zapach „Mon Guerlain”? Zdaniem twórców, jest on dedykowany przede wszystkim kobietom odważnym, zdolnym do walki o spełnianie własnych marzeń. To kompozycja, która podkreśli indywidualny, silny charakter każdej, pewnej siebie kobiety. Słowem – „Mon Guerlain” pozwoli nam się poczuć choć przez chwilę jak ta jedna z najpiękniejszych, a zarazem najsilniejszych kobiet współczesnego świata.
Guerlain to marka kosmetyczna z długimi tradycjami – jej korzenie sięgają 1828 roku. Firma od samych swoich początków specjalizowała się przede wszystkim w produkcji perfum, poszerzając sukcesywnie ofertę m.in. o kosmetyki kolorowe. Jednak to właśnie zapachy Guerlain są rozpoznawalne niemal na całym świecie, będąc zaliczanymi do absolutnej czołówki. Do najsłynniejszych kompozycji marki zalicza się m.in. perfumy „Vétiver’, „Nahéma” i „Coriolan”. Marka ma na koncie także pionierski sukces w branży perfumeryjnej – Guerlain jako pierwsi zastosowali w perfumach składniki syntetyczne, produkując słynny zapach „Jicky” w 1889 roku. Zdaniem wielu, to właśnie ta kompozycja zadecydowała o trwającej do dziś renomie firmy.
Autor: Joanna Stanuch