Data modyfikacji:

Skuteczne ćwiczenia — figura jabłko


Jesteś przed wakacyjnym urlopem i próbujesz schudnąć, ale nie widzisz żadnych rezultatów? A może już skończyłaś wakacyjne lenistwo i chcesz wrócić do bycia fit, ale nie masz pomysłu jak zacząć? Warto zwrócić uwagę na to, jaki typ figury posiadasz i na tej podstawie dobrać skuteczne ćwiczenia. Dzisiaj w centrum będzie figura jabłko.


Czym charakteryzuje się figura jabłko?

Każda kobieta, która ma większy brzuch, małe wcięcie w talii, średni lub obfity biust i szczupłei noga, na pewno zalicza się do tego typu. Dalej nie jesteś pewna, czy jesteś jabłkiem? Zazwyczaj panie charakteryzują się wąskimi biodrami i płaską pupą.

W co powinna się ubierać osoba z figurą jabłka?

Panie z figurą jabłka powinny nosić ubrania z tkanin lejących się o prostych krojach. Noś kobiece, krótkie spódnice, które podkreślą szczupłe nogi — najlepiej w kształcie litery A. Biust też należy podkreślić. Wybieraj bluzki, swetry, czy sukienki z dekoltem w kształcie litery V. Długie płaszcze stworzone są specjalnie dla Ciebie, przy których możesz szaleć z kolorami.

Czego jabłko nie powinno nosić?

Zapomnij o ubraniach, które są obcisłe i przylegające — uwypuklą wszystkie Twoje niedoskonałości, przyćmią piękne i zgrabne nogi. Odradza się także krótkie bluzki czy golfy, ponieważ skracają nam tułów. Nie noś poszerzanych spodni ( dzwonów). Rurki tutaj się sprawdzą, ale jeszcze lepiej, jak będą wykonane z luźnego materiału. Uważaj z kształtami i barwami — staraj się, żeby było to trochę stonowane.

Skuteczne ćwiczenia dla jabłka!

Dla tego typu budowy najlepsze są ciężary — dzięki nim wyrzeźbisz ramiona rąk i ramion, wyciągniesz sylwetkę oraz wyćwiczysz prawidłową postawę. Jeżeli chodzi o ćwiczenia brzucha, to tutaj przyda się na pewno systematyka. Postaraj się 3-4 razy w tygodniu wykonać prosty zestaw brzuszków skośnych, deskę, czy nożyce. Co możemy jeszcze polecić? Na pewno zajęcia jogi będą dobrym rozwiązaniem — ćwiczenia opierają się na walce z własnym ciężarem, otwierają klatkę i wydłużają sylwetkę. Nie zapomnij o pośladkach. Rób treningi, które pomogą Ci je podnieść.



                                                                                            Tekst: Natalia Świrska