Wyjątkowe prezenty tylko na Ceneo.pl. Rusza świąteczna kampania serwisu


Dlaczego użytkownicy najpopularniejszej porównywarki cen zawsze znajdują idealne prezenty dla swoich najbliższych? 5 listopada startuje świąteczna kampania reklamowa serwisu Ceneo.pl, która rozwikła tę zagadkę. Główną bohaterką jest Zosia – znana widzom z poprzedniej kampanii świątecznej.
Nowa kampania reklamowa promuje najważniejsze korzyści, jakie daje użytkownikom serwis Ceneo.pl. Spot w bardzo świątecznym klimacie zabiera widzów w podróż do fabryki prezentów i wyjaśnia tajemnicę udanych zakupów przy wsparciu najpopularniejszej porównywarki cen w Polsce. Reklama przedstawia pracę całej społeczności serwisu, bez której dostarczenie prezentów byłoby niemożliwe.

W tegorocznym spocie ponownie zobaczymy rezolutną Zosię - znaną z ubiegłorocznej świątecznej kampanii Ceneo.pl, która spotkała się z pozytywnym odbiorem widzów i ekspertów z branży. Zosia zdobyła serca milionów Polaków, którzy - tak jak ona - przed świętami szukają zakupowych inspiracji i atrakcyjnych ofert w sklepach internetowych.


"Postanowiliśmy napisać kolejną część tej świątecznej historii, a jednocześnie przypomnieć, że jako Ceneo.pl dostarczamy użytkownikom nowoczesne narzędzia, które ułatwiają zakupy internetowe. W spocie chcieliśmy też oddać atmosferę, jaka panuje w naszym serwisie tuż przed świętami. To naprawdę radosny, ale i pracowity czas" – wyjaśnia Dariusz Grabowski dyrektor departamentu rozwoju produktu w Ceneo.pl.

Za przygotowanie tegorocznej koncepcji i realizację świątecznej reklamy ponownie odpowiada agencja ASAP&ASAP Communication. Prace nad realizacją spotów trwały prawie dwa miesiące. Zdjęcia były realizowane m.in. w Instytucie Elektrotechniki w Warszawie.
"Tym razem podeszliśmy do scenariusza z większym rozmachem. W filmie zagrało łącznie kilkudziesięciu aktorów, epizodystów i statystów. Dzięki Ilmatic Production mieliśmy genialną scenografię, autorskie rekwizyty i niesamowitą lokalizację. Sądzę, że nie ma zbyt wielu reżyserów, którzy mogliby połączyć kunszt operatorski i reżyserski, przenosząc na ekran naszą wspólną wizję w tak doskonałej formie, jak zrobił to Mikołaj Łepkowski. Do tego doszły naprawdę bajkowe efekty specjalne. Wszystkie te elementy sprawiły, że rezultat naszej pracy jest taki, jaki powinien być: oszałamiający" – mówi Jacek Redźko, współautor scenariusza i szef kreacji ASAP&ASAP Communication, nadzorujący artystycznie produkcję.
Kampania będzie prowadzona w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych, serwisach VOD, kinach i mediach społecznościowych. Na potrzeby kampanii powstał 30-sekundowy spot oraz jego krótsza 15-sekundowa wersja. W ramach akcji promocyjnej będą emitowane również billbordy sponsorskie. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Świąteczna kampania potrwa do 21 grudnia. Najnowszy spot serwisu Ceneo.pl można już oglądać na oficjalnych profilach porównywarki w serwisach YouTube i Facebook.