Data publikacji:

TOP 5 aplikacji treningowych

1. My map fitness — wszystko, co chcesz tu jest

Aplikacja od Under Armour (producenta amerykańskich ciuchów sportowych) jest niezawodna w zapisywaniu konkretnych naszych ćwiczeń: mamy dostęp do fitnessu, biegu, jeżdżenia na rowerze, czy też chodzenia. Aplikacja potrafi wyliczyć nam spalone kalorie, puls oraz poziom treningu. Na żywo także możemy sprawdzać parametry podczas biegania. Jest ona dostosowana do dużej ilości treningów, można też wykupić sobie wersję premium za $30 rocznie, co pozwoli podzielić się ze znajomymi swoim wynikiem, zaprosić ich na następny trening, a nawet prowadzić treningi online.

2. Fit Star — personalny trener w Twojej komórce

Aplikacja na podstawie Twoich umiejętności i upodobań dobiera odpowiednie ćwiczenia, które wyświetlają się na pulpicie z ilością powtórzeń. Personalni trenerzy prezentują codziennie różne treningi, aby nie nudziło nam  się robienie tych samych rzeczy. To jest aplikacja, która jest Twoim personalnym coachem i doradza, w który dzień masz to robić. Można mieć wersję darmową i płatną ($40 rocznie), gdzie jest dostępnych więcej treningów.


3. Wahoo 7-min workout — szybki trening na każdy dzień

Niesamowicie prosta aplikacja do ćwiczenia. Kilkanaście planów treningowych, które można wybierać indywidualnie. W każdym z nich znajduje się 12 ćwiczeń, które wykonuje się przez 30 sekund, następnie 15 sekundowa przerwa. Podstawowa wersja jest darmowa.
(fot. Sklep Google Play)


4. Nike training club — generator treningowy

Jaki efekt chcesz osiągnąć dzięki swoim ćwiczeniom? Chcecie być silni, szczupli i mieć wymodelowaną sylwetkę? Nie ma sprawy, tutaj treningi przystosowane są właśnie pod korzyści, które z nich wypływają. Nie musimy się martwić także o to, że będą one dla nas za trudne — możemy sobie wybrać poziom, który jest dla nas odpowiedni od początkującego do zaawansowanego. Jest to aplikacja dostosowanego dla każdego, który chciałby ćwiczyć na własną rękę.

5. Strong Lifts — czyhająca, uśpiona moc

Aplikacja ta dobiera Ci ćwiczenia i możesz zapisywać, co faktycznie zostało zrobione. Codziennie podnosi Ci trochę poziom trudności. Dzięki niej także możemy zobaczyć na wykresach, jaki progres zrobiliśmy od początku naszej przygody z treningami. Należy to bardziej wymagających.
Tekst: Natalia Świrska

Podobne artykuły