Data modyfikacji:

Trendy w fitnessie w 2017

Fitness to nie tylko sport, to styl życia. Ćwiczenie jest ważne, ale samo nie sprawi tego, że będziemy się dobrze czuli. Teraz odkrywamy, co to znaczy prawdziwe bycie fit.W 2017 roku dalej będziemy skupiać  się na powrocie do natury, która się będzie przejawiać w jedzeniu, leczeniu i  dbaniu o siebie.

#JEDZENIE

Na pewno w tym, co jemy dominuje trend Eat Clean. Odchodzimy pomału od liczenia kalorii, nie ograniczamy ilości spożywanych rzeczy, a raczej skupiamy się na jakości produktów. Odstawiamy produkty z zawartością chemii, stawiamy na lokalność i sezonowość w owocach i warzywach. Popularnością wśród diet zaczyna cieszyć się także fleksitarianizm, zwany elastycznym wegetarianizmem. Jak sama nazwa mówi, spożywanie mięsa i ryb jest ograniczane ze względu na złą jakość tych produktów. Można je jeść na przykład raz w tygodniu. Dieta stawia przede wszystkim na warzywa i owoce z gospodarstw. Potwierdzone jest, że ten sposób odżywiania pomaga zmniejszyć masę ciała, chroni przed nowotworem, czy cukrzycą. Na pewno jest to propozycja godna rozważenia.

#ZDROWIE

Metody leczenia też powracają do natury. Odrzucamy leki na rzecz naturalnych metod. Do łask powracają orientalne techniki leczenia takie jak chińskie bańki, czy akupunktura. Obie te dziedziny mają chronić przed przeziębieniami, są odpowiedzią na ból kręgosłupa, nerwobóle, a co więcej zwalczają cellulit. Zwracamy też uwagę na to by w codziennej pielęgnacji stosować kosmetyki bio, czy eko. Doceniamy także niezmiennie kolagen, który nazywany jest eliksirem młodości. Z kosmetyków z nim zawartych będziemy korzystały najczęściej. Co więcej, na rynku pojawia się coraz więcej specyfików, które od środka wzmacniają nasz organizm — dzięki temu możemy mieć piękne paznokcie, włosy i skórę.

#SAMOPOCZUCIE

Jeżeli chodzi o nasz nastrój i styl życia to jednym z większych trendów stała się medytacja, która pozwala nam się wyciszyć, uspokoić oraz odstresować. W internecie jest dostępnych wiele gotowych seansów w zależności od tego, co potrzebujemy i trwają średnio 15 minut. Biorąc pod uwagę nasze dobre samopoczucie, nie jest to dużo czasu.

Trendy w 2017 roku odpowiadają na to, w jaki sposób żyjemy. Pośpiech, stres oraz coraz większa świadomość są przyczynami, które skłaniają nas do zmian. Zdecydowanie są to zmiany na lepsze!
Tekst: Natalia Świrska

Podobne artykuły

piloxing

Piloxing. Co to jest i jak ćwiczyć?

2021-10-18
Lato zbliża się wielkimi krokami, a twoja sylwetka pozostawia wiele do życzenia? Jeżeli dotychczasowy plan treningowy nie przynosi wymarzonych rezultatów, to najwyższy czas na niestandardowe rozwiązania. Wyobraź sobie metodę, która łączy najskuteczniejsze elementy boksu, tańca oraz pilatesu, a w ciągu jednej sesji możesz spalić nawet do kilkuset kalorii! Co więcej, ciało nabiera zmysłowych kształtów, a sama dyscyplina jest wręcz stworzona dla kobiet, niezależnie od stażu treningowego. Przedstawiamy piloxing!
rozgrzewka w domu

Jak przeprowadzić rozgrzewkę w domu?

2021-10-14
Regularnie ćwiczysz? Przed rozpoczęciem każdego treningu należy się „rozgrzać”. Zapraszamy do poniższego poradnika, w którym podpowiadamy, jak powinna wyglądać rozgrzewka w domu. Opowiemy w nim o rozgrzewce dla początkujących, a także przed treningiem siłowym, fitness czy bieganiem.
orbitrek elektromagnetyczny ranking

Orbitrek elektromagnetyczny – ranking

2021-09-30
Domowa siłownia to doskonałe rozwiązanie dla każdego fana aktywności fizycznej. Jeśli masz w swoich czterech kątach trochę wolnego miejsca, to świetnym wyborem będzie orbitrek elektromagnetyczny. Sprawdź ranking polecanych modeli oraz odkryj zalety praktycznego sprzętu do trenowania!
jaki drążek do podciągania

Jaki drążek do podciągania?

2021-09-28
Podciąganie na drążku jest trudne. Na początku bywa także bolesne. Włącz je jednak do swojego planu treningowego, a zauważysz spektakularne efekty. Dzięki podciąganiu zbudujesz szerokie i silne plecy. Podpowiadamy, jaki drążek do podciągania wybrać, by trening był wygodny i bezpieczny. Na rynku jest wiele modeli, na które nie warto nawet zwracać uwagi.