Data modyfikacji:

Nowa kampania Ceneo.pl „Cenię sobie”

Serwis ruszył z kampanią video, która będzie widoczna w kanałach social media i telewizji internetowej VOD. 

Kampania “Cenię sobie” jest kontynuacją koncepcji kreatywnej z poprzedniego roku, w której widzowie mogą poznać główne korzyści wynikające z używania Ceneo.pl. – Naszym celem jest pokazanie, że dzięki funkcjom Ceneo.pl można łatwo zrobić świadome zakupy online: wygodnie, bezpiecznie, szybko i w najkorzystniejszej cenie - komentuje Dariusz Grabowski, Dyrektor Departamentu Rozwoju Produktu w Ceneo.pl.

Spot jest nakręcony w formie energicznego klipu, gdzie młodzi bohaterowie w prosty sposób dokonują przemyślanych zakupów za pośrednictwem serwisu.

Dodatkowo, w rytm muzyki, pojawiają się hity produktowe w kategoriach: RTV / AGD, kosmetyki, zwierzęta, rozrywka. Przewidziane formaty zakładają 30 i 6 sekund. Co ciekawe, krótsze filmy są w pełni poświęcone konkretnym produktom partnerów Ceneo.pl. Za kreację spotów odpowiada agencja Upside.  

Kampania obejmuje swoim zasięgiem Youtube, Facebook, Instagram oraz VOD (cda, onet i TVP). Działania reklamowe będą wspierane promocją display w Ceneo.pl oraz serwisach satelitarnych, które będą kierować na dedykowany landing page.