Ceneo.pl uruchomiło własny pakiet wsparcia dla przedsiębiorców. Szereg rozwiązań pomoże właścicielom sklepów zmierzyć się ze skutkami gospodarczymi pandemii w Polsce. Porównywarka swój pakiet dedykuje zarówno już działającym sklepom internetowym, jak również tym, które dopiero zadebiutują na polskim rynku e-commerce.
Pakiet Wsparcia Ceneo.pl wchodzi w życie już we wtorek 14 kwietnia. Porównywarka w ramach wsparcia dla sklepów przygotowała szereg rozwiązań z obszarów kluczowych w handlu internetowym.
Pandemia zmieniła nawyki zakupowe Polaków. Mając na uwadze misję, jaką realizujemy w tym trudnym czasie, chcemy nie tylko ułatwić sprzedawcom dotarcie do klientów, którzy zostali w domach, ale też pomóc im ratować firmy i miejsca pracy. Odpowiedzią na te sytuacje jest Pakiet Wsparcia Ceneo.pl. Dzięki niemu osoby, które już prowadzą sprzedaż on-line lub za chwilę to zrobią, mają szansę na preferencyjnych warunkach zwiększyć sprzedaż swoich towarów – zapewnia Marcin Łachajczyk General Manager Ceneo.pl.
Pakiet Wsparcia Ceneo.pl to:
Pakiet Wsparcia Ceneo.pl będzie realizowany przez Ceneo.pl do odwołania. Szczegółowe informacje na temat zasad korzystania z tych rozwiązań znajdują się na stronie Pakiet Wsparcia Ceneo. Serwis oddaje do dyspozycji również specjalny adres wsparciesklepu@ceneo.pl.