Allegro - jedna z 10 najpopularniejszych witryn e-commerce na świecie i Ceneo, największa porównywarka cen w Europie przygotowały specjalną ofertę dla firm, które stawiają pierwsze kroki w sprzedaży internetowej. Teraz firmy, które zarejestrują konto na Allegro i Ceneo w odstępie nie dłuższym niż 14 dni, mogą skorzystać z efektu synergii i jeszcze skuteczniej docierać z ofertą do swoich klientów.
Zyskaj nawet 19 600 zł na rozwój swojej sprzedaży
Promocja, którą przygotowały marki zakłada kumulację korzyści o łącznej wartości 19 600 zł. Start z Allegro i Ceneo to dodatkowe 500 Wyróżnień na Allegro i zwrot połowy prowizji na Kup Teraz przez trzy miesiące od Ceneo. Ponadto sprzedawca korzysta z bogatych benefitów, które dostępne są w pakietach powitalnych dostępnych na obu platformach.
Program powitalny Allegro to m.in. 100% zniżka na prowizję od sprzedaży oraz abonament profesjonalny a także bogate pakiety wyróżnień, dzięki którym sprzedawcy mogą promować swoje produkty. Jeżeli firma spełnia regulaminowe kryteria otrzyma kolejne benefity nawet przez okres 8. miesięcy. Warto także podkreślić, że obecnie trwa promocja, dzięki której firmy rozpoczynające sprzedaż mogą udostępniać darmowe dostawy z Allegro Smart! dla swoich klientów na łatwiejszych, preferencyjnych warunkach - mówi
Agnieszka Kozłowska Dyrektor ds. operacji handlowych Allegro. Szczegółowe informacje na temat pakietów powitalnych znajdują się na naszych stronach dedykowanych sprzedawcom - dodaje.
Podobnie jak Allegro oferujemy nowym sprzedawcom pakiet powitalny, który pozwala zwiększyć poczucie bezpieczeństwa i wypróbować różne strategie budowania marki w początkowym okresie rozwoju na Ceneo. Dotychczas zasilaliśmy nowe konta kwotą do 2100 zł do wykorzystania na przejścia do sklepu lub koszty prowizji. Teraz łączymy siły z Allegro, dzięki czemu przedsiębiorca, który założy konto na dwóch platformach będzie mógł zyskać pakiet świadczeń o wysokości nawet 19 600 zł - mówi
Radosław Tyszko, Sales Department Director w Ceneo.pl.
Dlaczego warto połączyć sprzedaż na Allegro z Promocją na Ceneo?
Wg raportu PWC “E-commerce w Polsce 2021” aż 70 % sklepów działających online to małe strony z niewielkim ruchem. Ich wyzwaniem jest pozyskanie klientów oraz budowanie zaufania do marki. Sprzedaż na Allegro umożliwia dotarcie do 13 milionów aktywnych kupujących i zapewnia działania marketingowe o szerokim zasięgu, ponadto oferuje profesjonalne abonamenty, które służą budowaniu pozycji marki w ramach platformy. Ceneo, które każdego miesiąca odwiedza 23 miliony użytkowników, pozwala klientom nie tylko porównać ceny, ale także znaleźć opinie i oceny sklepów. Dzięki połączeniu działań na obu platformach nowy sprzedawca może od początku budować biznes oparty na zaawansowanej technologii i w prosty sposób docierać do klientów za pośrednictwem zaufanych partnerów.
Wiele młodych firm rozpoczynając przygodę z e-handlem zastanawia co wybrać na początek: własny sklep internetowy czy sprzedaż za pośrednictwem Allegro. Sekret sukcesu w e-commerce leży w byciu tam, gdzie znajduje się potencjalny klient. Allegro.pl umożliwia dostęp do 13 mln klientów. Własny sklep internetowy, do którego będziemy kierować ruch z Ceneo.pl to niezależność i dywersyfikacja źródeł pozyskania nowych konsumentów. Synergia działań pozwoli zwiększyć zasięgi oraz konkurować na każdej płaszczenie.- mówi
Paweł Mielczarek ekspert marketingu e-commerce.
Jak najlepiej rozpocząć swoją sprzedaż w internecie?
Jedną z barier najczęściej wymienianych przez osoby rozważające sprzedaż online są wysokie koszty początkowe i brak doświadczenia w wykorzystaniu narzędzi online. Firmy, które stawiają pierwsze kroki w e-commerce często obawiają się nieprzewidzianych kosztów i obciążających zobowiązań. Allegro wychodząc naprzeciw tym wyzwaniom wprowadza wiele rozwiązań, które obniżają próg wejścia do e-commerce. Przede wszystkim sama platforma oferuje nowoczesne i zaawansowane technologicznie narzędzia do obsługi płatności i dostaw, bez konieczności podpisywania umów z wieloma operatorami. Sprzedający nie jest zobowiązany do wykupienia abonamentu, a dzięki licznym akcjom promocyjnym oraz festiwalom zakupowym może korzystać z szerokich działań marketingowych prowadzonych przez Allegro. Ważnym elementem wsparcia sprzedawców jest także dostarczenie narzędzi, które pozwalają zdobywać wiedzę i rozwijać sprzedaż, dlatego platforma przygotowała, cieszącą się ogromnym zaufaniem i popularnością, platformę e-learningową -Akademię Allegro. Sprzedawcy i klienci platformy znajdą na niej wiele praktycznych porad dostępnych w formie kursów, webinarów oraz od niedawna podcastów.
Naszą ambicją jest wspieranie sprzedawców na każdym etapie ich rozwoju. Temat oraz formę materiałów dostosowujemy do potrzeb naszych odbiorców. W ten sposób, wsłuchując się w głosy sprzedawców, od lipca wystartowaliśmy z nową formą szkoleń - podcastami. Obecnie to coraz popularniejszy sposób na zdobywanie wiedzy, ponieważ można go włączyć w codzienne aktywności takie jak jazda samochodem czy uprawianie sportu. - mówi Kinga Hajducka odpowiedzialna za Akademię Allegro. - Serdecznie zapraszam do wysłuchania naszych nowych podcastów i podzielenia się z nami opinią. - dodaje.
Obecnie na stronie dostępne są m.in materiały poruszające temat zwyczajów zakupowych oraz trafności na Allegro.