Słuchawki nauszne nie tracą na popularności. Modele o takiej konstrukcji mogą pochwalić się dobrą jakością dźwięku i basu oraz możliwością wygłuszenia hałasów dobiegających z otoczenia. Szukasz właśnie takiego gadżetu do słuchania muzyki i nie tylko? W takim razie przygotowaliśmy dla ciebie poradnik, w którym podpowiadamy, jakie słuchawki nauszne do 500 zł wybrać i które modele będą trafionym zakupem.
Jeśli szukasz dobrych słuchawek nausznych do 500 zł, to mamy dobrą wiadomość – znajdziesz je w ofercie wielu znanych i renomowanych producentów.
Słuchawki nauszne do 500 zł czekają w asortymencie Philips, Sony, JBL, Esperanza, KOSS, Panasonic, Pioneer i wielu innych. Jak upolować wybrany model w najlepszej cenie? Robiąc zakupy na Ceneo! Znajdziesz tam oferty z różnych sklepów internetowych, dzięki czemu bez problemu znajdziesz najlepszą ofertę. Dodatkowo możesz porównywać wybrane modele, aby mieć pewność, że kupujesz najlepsze słuchawki nauszne do 500 zł.
Jakie słuchawki nauszne do 500 zł kupić – otwarte, półotwarte czy zamknięte? Jak się okazuje, konstrukcja akcesoriów do słuchania muzyki ma ogromne znaczenie. Poniżej znajdziesz najważniejsze informacje na temat każdego typu.
Słuchawki otwarte to modele, które choć zapewniają dobrą jakość dźwięku, to nie radzą sobie z izolacją hałasów pochodzących z otoczenia. To wszystko ze względu na ich siateczkową konstrukcję z dużą ilością otworów. Ich budowa ma jednak duży wpływ na komfort użytkowania – dzięki niej nie musisz się martwić o dyskomfort związany z nagrzewaniem się i poceniem uszu w trakcie długiego słuchania muzyki.
Słuchawki półotwarte to połączenie zalet modeli otwartych i zamkniętych. Dzięki nim możesz nadal cieszyć się ulubioną muzyką, jednocześnie słysząc niektóre dźwięki z otoczenia. Dzięki temu są bezpieczne w noszeniu nawet w podczas jazdy na rowerze czy spaceru. Słuchawki półotwarte zapewniają również optymalną przewiewność.
Słuchawki zamknięte mogą pochwalić się najlepszą izolacją dźwięków z otoczenia, jednocześnie zmniejszając przedostawanie się słuchanej muzyki na zewnątrz. Modele o konstrukcji zamkniętej gwarantują także rewelacyjną jakość dźwięku i mocny bas, jednak mogą powodować dyskomfort przy dłuższym użytkowaniu. To właśnie takie słuchawki nauszne do 500 zł są najczęściej oferowane przez producentów.
Gdy już wybierzesz interesującą cię konstrukcję słuchawek nausznych do 500 zł, czas zdecydować, czy chcesz zafundować sobie model bezprzewodowy, czy może z tradycyjnym kablem. Które rozwiązanie będzie strzałem w dziesiątkę?
Największy komfort słuchania zapewniają bez dwóch zdań bezprzewodowe słuchawki nauszne. Aby móc podłączyć je do urządzenia, zazwyczaj wystarczy Bluetooth. Dzięki temu możesz korzystać ze sprzętu audio bez plączącego się kabla, i to nawet ciesząc się zasięgiem wynoszącym do 10 m.
Z kolei przewodowe słuchawki nauszne, jak sama nazwa wskazuje, są wyposażone w kabel, którego długość różni się w zależności od modelu i producenta. Taki sprzęt audio ma pewne ograniczenia, jednak zapewnia o wiele lepszą jakość dźwięku niż słuchawki bezprzewodowe.
Jeśli zdecydujesz się właśnie na takie słuchawki nauszne do 500 zł, to koniecznie sprawdź długość kabla! W tej cenie możesz liczyć na przewód mający nawet 6 m.
Na co jeszcze zwrócić uwagę, wybierając najlepsze słuchawki nauszne do 500 zł? Zdecydowanie na przeznaczenie. W tym przedziale cenowym możesz zafundować sobie modele:
Jeśli nie wiesz, na które rozwiązanie się zdecydować, postaw po prostu na uniwersalne słuchawki nauszne. To modele, które sprawdzą się doskonale i w pracy, i na treningu, i w domu.
Równie ważne jest pasmo przenoszenia, od którego zależy, czy nowe słuchawki zapewnią ci mocne basy, czy lepszą jakość wysokich tonów. Optymalna wartość tego parametru wynosi około 16-22 000 Hz. W zależności od preferencji wybieraj albo niższe pasma, albo wyższe.
Nie bez znaczenia jest też dynamika, czyli głośność. W słuchawkach nausznych do 500 zł możesz liczyć na wartości przekraczające nawet 100 dB. Pamiętaj jednak, że głośne słuchanie muzyki nie jest dobre dla twojego słuchu!
Przed podjęciem decyzji o zakupie wybranych słuchawek nie zapomnij o sprawdzeniu dodatkowych funkcji. Praktyczne dodatki mogą wpływać pozytywnie na funkcjonalność, komfort użytkowania czy jakość dźwięku gwarantowanego przez nowy sprzęt audio. W słuchawkach nausznych do 500 zł znajdziesz:
Wiesz już, jakie słuchawki nauszne do 500 zł wybrać i na co możesz liczyć w tej cenie. Na zakończenie przygotowaliśmy dla ciebie zestawienie polecanych modeli, wśród których z pewnością znajdziesz coś dla siebie.
To dobre słuchawki nauszne do 500 zł, które możesz zafundować sobie w czterech różnych kolorach – czarnym, białym, różowym i niebieskim. Polecany model jest bezprzewodowy oraz ma lekką, zamkniętą konstrukcję z opcją składania. Na liście jego zalet znalazła się regulacja głośności, możliwość korzystania z asystentów głosowych i odbierania połączeń, a także niezawodne brzmienie JBL Pure Bass Sound. Uniwersalne słuchawki JBL działają do 16 godzin na jednym ładowaniu, które trwa 2 godziny.
Kolejne dobre słuchawki nauszne, które możesz kupić już do 500 zł. Sprzęt audio ma zamkniętą konstrukcję i jest bezprzewodowy. Dodatkowo został wyposażony w mikrofon i przyciski sterowania, dzięki którym możesz używać słuchawek do odbierania połączeń czy zmiany piosenek. Na tym nie koniec! Model JBL może pochwalić się głębokim, potężnym basem, lekką konstrukcją oraz możliwością składania. A to wszystko w połączeniu z 27 godzinami działania na jednym ładowaniu.
Słuchawki nauszne dla wymagających klientów. Sprzęt audio ma zamkniętą konstrukcję i jest bezprzewodowy, działa do 12 godzin na jednym ładowaniu oraz należy do kategorii uniwersalnych słuchawek. Model Pioneer jest wyposażony w regulację głośności, 40-milimetrowe przewodniki gwarantujące doskonałą jakość dźwięku oraz technologię Bluetooth. Producent dodał również przyciski multifunkcjonalne.
Nauszne słuchawki z odpinanym kablem i opcją składania. Zamknięta konstrukcja idzie w parze z maksymalnym komfortem użytkowania, za którym stoi możliwość korzystania ze sprzętu audio zarówno w wersji bezprzewodowej, jak i przewodowej. Słuchawki Marshall mają także funkcję szybkiego ładowania, działają do 80 godzin, a także zostały wyposażone w specjalnie dostrojone i dynamiczne przetworniki. Dzięki nim możesz cieszyć się świetnym basem i równie dobrą jakością dźwięku.
Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Miłośniczka kawy, dobrych seriali, thrillerów i pisania. Największą przyjemność sprawia jej tworzenie tekstów na temat mody, pielęgnacji, jedzenia oraz wszystkiego, co związane z marketingiem internetowym.
Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych osobowych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Serwisie dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Ceneo.pl sp. z o.o., a w niektórych przypadkach (np. identyfikator internetowy, dane przeglądania) nasi partnerzy (130 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB” (126 partnerów).
Twoja zgoda jest dobrowolna i obejmuje przetwarzanie danych osobowych w celach: prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony, ułatwienia korzystania z naszych stron.
Zgoda obejmuje także wyszczególnione cele (wg standardu i klasyfikacji IAB Europe) dla Zaufanych Partnerów IAB: 1) Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich; 2) Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam; 3) Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam; 4). Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam; 5) Tworzenie profili w celu personalizacji treści; 6) Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści; 7) Pomiar efektywności reklam; 8) Pomiar efektywności treści; 9) Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł; 10) Rozwój i ulepszanie usług; 11) Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści, Cele specjalne: 12) Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów, 13) Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści, 14) Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich, Funkcje: 15) Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł, 16) Łączenie różnych urządzeń, 17) Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie, Funkcje specjalne: 18) Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji. Szczegółowo opisane są one w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: Dostosuj zgody.
W każdej chwili możesz ją cofnąć zmieniając jej ustawienia (opcje dostosowania zgody przy jej wyrażeniu dostępne są także z poziomu polityki cookies). Cofnięcie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Więcej informacji - o wykorzystywaniu przez nas plików cookies, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach z przetwarzania Twoich danych osobowych - w naszej polityce.
Udzielenie zgody na pliki cookies może się wiązać z przetwarzaniem Twoich danych osobowych, w tym w państwach leżących poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, jak i z udostępnianiem ich do naszych partnerów oraz podmiotów z nimi współpracujących. Więcej informacji w naszej polityce.
Możesz w dowolnym momencie przejść do szczegółów i listy naszych partnerów (przycisk „>” przy każdej kategorii), jak i zaakceptować wszystkie lub wybrane kategorie (przesunięcie suwakiem).
Wybory, których dokonujesz w odniesieniu do celów i podmiotów (partnerów) wymienionych w tej informacji, są zapisywane w pliku cookie o nazwie „consentcookie” na maksymalny czas do 400 dni.
Wyrażam zgodę na:
Marketingowe (reklamowe) pliki cookies wspierają wyświetlanie reklam, które są bardziej dopasowane do Twoich zainteresowań i potrzeb, a jednocześnie wartościowe dla wydawców i reklamodawców. Służą także do wyświetlania reklam na innych stronach internetowych. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Analityczne pliki cookies mierzą ilość wizyt i zbierają informacje o źródłach ruchu. Używamy ich także, aby poprawić działanie Ceneo. Pomagają nam dowiedzieć się, które strony są najbardziej popularne lub jak poruszasz się po naszym serwisie. Brak zgody nie wpływa na korzystanie ze strony.
Funkcjonalne pliki cookies zapamiętują wybory dokonywane przez Ciebie, zapewniając Ci lepiej dopasowane usługi. Możemy je wykorzystywać także do przeprowadzania ankiet.
Pliki cookies instalowane zgodnie z ustawieniem Twojej przeglądarki, niezbędne do prawidłowego lub zoptymalizowanego działania serwisu i naszych usług – bez nich strona internetowa lub usługi, które oferujemy mogą nie działać prawidłowo. Nie możesz z nich zrezygnować z poziomu tej strony.
Pliki cookie, identyfikatory urządzeń lub podobne identyfikatory online (np. identyfikatory oparte na logowaniu, identyfikatory przypisywane losowo, identyfikatory sieciowe) w połączeniu z innymi informacjami (takimi jak rodzaj przeglądarki i informacje w niej zawarte, język, rozmiar ekranu, obsługiwane technologie itp.) mogą być przechowywane lub odczytywane na Twoim urządzeniu celem rozpoznania urządzenia za każdym razem, gdy następuje połączenie z aplikacją lub witryną internetową – w celach tutaj przedstawionych.
Np.:
Reklamy prezentowane Tobie w serwisie mogą opierać się na ograniczonych danych takich jak witryna internetowa lub aplikacja, z których korzystasz, Twoja nieprecyzyjna lokalizacja, rodzaj urządzenia albo treści przeglądane przez Ciebie (na przykład w celu ograniczenia liczby wyświetleń danej reklamy).
Np.:
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie (np. przesyłane formularze, przeglądane treści) mogą być przechowywane i łączone z innymi informacjami dotyczącymi Ciebie (na przykład informacjami o Twojej poprzedniej aktywności w serwisie, innych witrynach internetowych lub aplikacjach) lub podobnych osób. Informacje te wykorzystuje się następnie do tworzenia lub ulepszania profilu odnoszącego się do Ciebie (który to profil może na przykład obejmować Twoje zainteresowania i cechy osobiste). Twój profil może być wykorzystywany (również później) do pokazywania reklam, które wydają się bardziej odpowiednie, biorąc pod uwagę Twoje możliwe zainteresowania.
Np.:
Reklamy, ktore są Ci prezentowane w tym serwisie mogą być oparta na Twoich profilach reklamowych, które mogą odzwierciedlać Twoją aktywność w serwisie, innych witrynach internetowych lub aplikacjach (np. przesyłane formularze, przeglądane treści), możliwe zainteresowania i cechy osobiste.
Np.:
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie (np. przesyłane formularze, przeglądane treści niezwiązane z reklamami) mogą być przechowywane i łączone z innymi informacjami dotyczącymi Ciebie (na przykład informacjami o Twojej poprzedniej aktywności w usłudze, innych witrynach internetowych lub aplikacjach) lub podobnych osób. Informacje te wykorzystuje się następnie do tworzenia lub ulepszania Twojego profilu (który to profil może obejmować możliwe zainteresowania i cechy osobiste). Twój profil może być wykorzystywany (również później) do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje ewentualne zainteresowania, na przykład poprzez dostosowanie kolejności wyświetlania treści, aby jeszcze łatwiej było Ci znaleźć treści odpowiadające Twoim zainteresowaniom.
Np.:
Treści prezentowane w serwisie mogą być oparte na Twoich profilach spersonalizowanej treści, które mogą odzwierciedlać Twoją aktywność w tym lub innym serwisie (bierze się pod uwagę przesyłane formularze, przeglądane treści itd.), możliwe zainteresowania i aspekty osobiste. Informacje te mogą zostać wykorzystane na przykład do dostosowania kolejności wyświetlania treści, aby jeszcze bardziej ułatwić Ci przeglądanie właściwych (niereklamowych) treści odpowiadających Twoim zainteresowaniom.
Np.:
Informacje dotyczące tego, które reklamy są Ci pokazywane, jak również tego, jak na nie reagujesz, mogą pomóc określić, na ile dobrze zadziałała dana reklama na Ciebie lub inne osoby i czy cele reklamy zostały osiągnięte. Na przykład czy w ogóle widziałeś reklamę, czy ją na nią kliknąłeś, czy skłoniła to Ciebie do zakupu produktu lub odwiedzenia witryny internetowej itp. Jest to bardzo pomocne w zrozumieniu znaczenia kampanii reklamowych.
Np.:
Informacje dotyczące prezentowanych Ci treści oraz Twoje reakcje na nie mogą zostać wykorzystane do określenia, czy (niereklamowe) treści dotarły – na przykład – do zamierzonych odbiorców i czy odpowiadały Twoim zainteresowaniom. Pozwalają się dowiedzieć, czy przeczytałeś artykuł, obejrzałeś film, słuchałeś podcastu lub sprawdziłeś opis produktu, ile czasu spędziłeś, korzystając z serwisu, jakie witryny internetowe odwiedziłeś itp. Pomaga to poznać znaczenie (niereklamowych) pokazywanych Tobie treści.
Np.:
Można generować raporty na podstawie kombinacji zestawów danych (takich jak profile użytkowników, statystyki, badania rynku, dane analityczne) dotyczących reakcji użytkowników na treści reklamowe lub niereklamowe. Chodzi o identyfikację wspólnych cech (na przykład określenie, którzy odbiorcy docelowi są bardziej otwarci na kampanię reklamową lub treści danego typu).
Np.:
Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie, np. odnoszące się do Twoich reakcji na reklamy lub treści, mogą być bardzo pomocne w ulepszaniu produktów i usług oraz tworzeniu nowych produktów i usług w oparciu o Twoje interakcje, typ odbiorców itp. Ten konkretny cel nie obejmuje tworzenia ani ulepszania profili czy identyfikatorów użytkowników.
Np.:
Treści prezentowane Tobie w serwisie mogą opierać się na ograniczonych danych takich jak witryna internetowa lub aplikacja, z których korzystasz, Twoja nieprecyzyjna lokalizacja, rodzaj urządzenia albo treści przeglądane przez Ciebie (na przykład w celu ograniczenia liczby wyświetleń danego filmu lub artykułu).
Np.:
Twoje dane mogą być wykorzystywane do monitorowania i zapobiegania oszustwom (np. w odniesieniu do reklam i ich klikania przez boty) oraz zapewnienia prawidłowego i bezpiecznego działania systemów i procesów. Dane te mogą być również wykorzystywane do korygowania wszelkich problemów, jakie mogą wystąpić u Ciebie, wydawcy lub reklamodawcy w związku z dostarczaniem treści i reklam oraz w związku z Twoją interakcją z treścią i reklamami.
Np.:
Niektóre informacje (np. adres IP lub funkcje urządzenia) są wykorzystywane w celu zapewnienia technicznej zgodności treści lub reklam lub w celu ułatwienia przesyłania treści lub reklam do Twojego urządzenia.
Np.:
Decyzje podejmowane przez użytkownika dotyczące celów i podmiotów wymienionych w niniejszym powiadomieniu są zapisane i udostępniane tym podmiotom w formie sygnałów cyfrowych (np. ciągu znaków). Jest to konieczne dla zapewnienia aby te podmioty i usługi respektowały podjęte przez użytkownika decyzje.
Np.:
Informacje dotyczące aktywności użytkownika w usłudze mogą być łączone z innymi informacjami dotyczącymi użytkownika, pochodzącymi z różnych źródeł takich jak aktywność w innej usłudze online, korzystanie z karty lojalnościowej w sklepie lub odpowiedzi na pytania w ankiecie – w celach wyjaśnionych w niniejszym powiadomieniu.
W związku z celami opisanymi w niniejszym powiadomieniu można przypuszczać, że urządzenie użytkownika jest powiązane z innymi urządzeniami, które należą do użytkownika lub znajdują się w jego gospodarstwie domowym (na przykład gdy użytkownik loguje się do tej samej usługi zarówno na telefonie, jak i komputerze, ewentualnie korzysta z tego samego połączenia internetowego na obu urządzeniach).
Urządzenie użytkownika może odróżniać się od innych urządzeń na podstawie informacji, które automatycznie wysyła, uzyskując dostęp do internetu (na przykład na podstawie adresu IP połączenia internetowego lub rodzaju wykorzystywanej przeglądarki) – w celach określonych w niniejszym powiadomieniu.
Za zgodą użytkownika do realizacji celów określonych w niniejszym powiadomieniu można wykorzystywać dokładną lokalizację użytkownika (mowa tu o promieniu nieprzekraczającym 500 metrów).
Za zgodą użytkownika może zostać wysłane żądanie o podanie określonych cech urządzenia użytkownika, które pozwolą na odróżnienie go od innych urządzeń (np. zainstalowane wtyczki i czcionki, rozdzielczość ekranu) – w związku z realizacją celów, o których mowa w niniejszym powiadomieniu.
Pliki cookies oraz informacje przetwarzane za ich pomocą pozwalają zapewnić użyteczny, bezpieczny serwis, wspierają jego poprawne działanie i ulepszanie, umożliwiają pomiary ruchu i analizy statystyk (także dla marketingu i skuteczności reklamy internetowej). Dzięki nim serwis i jego zawartość dostosowujemy do Twoich potrzeb, prezentując Ci treści i reklamy, które lepiej odpowiadają na Twoje oczekiwania.