Ceneo.pl w planszówce

Marka Ceneo.pl znalazła się w polskiej edycji gry planszowej Logo. Planszówkę wydała firma Trefl. Jak się w nią gra?
Gra planszowa to idealna propozycja dla znawców marek i ich produktów. Zestaw gry składa się z planszy, pionków i 330 kart z pytaniami na temat historii i ciekawostek konkretnych marek. W grze znajdziemy również karty związane z serwisem Ceneo.pl, które znalazło się obok takich marek jak NASA czy EA Sport. Trzeba przyznać, że pytania mogą zaskoczyć niejednego pasjonata marek lub specjalisty od marketingu. W grę można grać zarówno w dwie osoby, jak i nawet sześć. To idealna propozycja dla tych, którzy nie lubią się nudzić, wypoczywając podczas wakacji.
"Od prawie 15 lat pomagamy Polakom w zakupach internetowych. Cieszymy się, że nasza marka znalazła się wśród liderów z pozostałych branż. Jesteśmy bardzo ciekawi, jak blisko zdążyliśmy się poznać w tym czasie. Naszym zdaniem gracze z łatwością poradzą sobie z pytaniami na temat Ceneo. Niektóre z nich mogą jednak wydawać się podchwytliwe. Nasi pracownicy testowali już Logo. Trzeba przyznać, że wszyscy gracze mogą liczyć na dobrą zabawę i wiele zabawnych momentów" – opowiada Tomasz Jankowski, Rzecznik prasowy Ceneo.pl.
Autor: Tojanek