Czy w ciągu ostatniego roku uczestnicy ankiety kupili jakiekolwiek akcesoria elektroniczne? A jeśli tak, to jakie? Tutaj wyniki raczej nie zaskakują i kształtują się następująco: etui, powerbank lub gadżety do telefonu kupiło 45,37 proc., akcesoria do noszenia (opaski, pokrowce na smartfon do zawieszenia na ramieniu czy kamerki) 21,37 proc., a sprzęt do sprawdzania stanu zdrowia (smartwatch, opaska fitness) 39,21 proc. W żadne akcesorium nie zainwestowało z kolei 24,89 proc. Tak oto wyłania nam się przed oczami obraz połowy Polaków, która śledzi rynek nowinek technologicznych, zna swoje priorytety i potrzeby w tej dziedzinie oraz śmiało wykorzystuje różne gadżety do uzupełnienia treningów, ale też dbałości o zdrowie. Koresponduje to z najnowszymi danymi Głównego Urzędu Statystycznego, według których w 2023 r. przeciętna długość życia Polaka wydłużyła się o 1,3 roku, a Polki o 0,9 roku w porównaniu do sytuacji z roku wcześniej.