Data modyfikacji:

Partnerstwo PrestaShop i Ceneo

Platforma PrestaShop, obsługująca w Polsce ponad 25 tys. sklepów internetowych, nawiązała współpracę z Ceneo. Dzięki niej użytkownicy otrzymają dostęp do zaawansowanych narzędzi e-commerce.
Partnerstwo PrestaShop i Ceneo
Ceneo.pl od 18 lat wspiera polskich przedsiębiorców w docieraniu do klientów i zwiększaniu sprzedaży. Jest nie tylko największą największa porównywarka cen w Europie, ale również największa baza opinii pozakupowych o produktach, sklepach i dostawcach w Polsce. 
Platforma oferuje szeroki wachlarz narzędzi, które umożliwiają sprzedawcom dotarcie z ofertą do klientów. Teraz sprzedający mogą w łatwy sposób skonfigurować swój sklep internetowy za pomocą rozwiązań oferowanych przez PrestaShop.

Instrukcję integracji można naleźć pod linkiem: https://www.ceneo.pl/poradniki/Podrecznik-integracji-platformy-prestashop
Za pomocą jednego narzędzia można uruchomić aż 3 usługi bezpośrednio z poziomu panelu sklepu. Wystawić automatycznie swoje produkty na Ceneo, kontrolować które z nich będą oferowane w opcji Kup Teraz oraz decydować o aktywacji Zaufanych Opinii by podnieść atrakcyjność swojego sklepu.
Współpraca PrestaShop i Ceneo.pl - dwóch znaczących graczy na rynku e-commerce - to dowód na to, że branża nastawiona jest na ciągły rozwój i oferowanie użytkownikom rozwiązań skrojonych pod ich potrzeby.
PrestaShop to w pełni konfigurowalne i dostosowane do wszystkich rynków rozwiązania e-commerce’owe. Obecnie działa w 300 tys. sklepów na całym świecie. W Polsce z platformy tej korzysta między innymi Inglot, Mosquito czy Ania Kruk.