Data modyfikacji:

Zakochani w zakupach od 17 lat. Ceneo świętuje urodziny i rozdaje prezenty

Ceneo już od 17 lat pomaga Polakom w zakupach internetowych. I choć w dniu debiutu posiadaliśmy zaledwie 4 kategorie produktowe, jeszcze przed uzyskaniem pełnoletności zostaliśmy liderem wśród porównywarek internetowych w Europie, a także 12 października 2020, dzięki Allegro.eu, spółce, w skład której weszło Ceneo, debiutowaliśmy na warszawskiej giełdzie. Ceneo stopniowo zmieniało świat handlu internetowego w Polsce i jak na 17-latka przystało nie zwalniamy tempa.

Dla zakochanych w szybkim i bezproblemowym e-commerce

Pomimo statusu lidera rynku nieustannie rozwijamy własne technologie, patrzymy w przyszłość i pracujemy nad nowoczesnymi rozwiązaniami. Każdego miesiąca serwis odwiedza ponad 23 miliony użytkowników, porównując aż 30 milionów ofert, prowadzących do tysięcy sklepów. Ceneo filtruje je, aby wyświetlić produkty najlepiej dopasowane do oczekiwań internautów – uwzględniając ważne dla nich parametry, najlepszą cenę i preferowany rodzaj dostawy.

Przez 17 lat nieustannie wprowadzamy zmiany w witrynie Ceneo i ulepszamy funkcjonalności. Od początku jednak nie zmieniliśmy stosunku do użytkowników. Każdego dnia ponad 200 pracowników Ceneo staje na wysokości zadania i zapewnia rozwiązania, które sprawiają, że internetowe zakupy na serwisie są bezpieczne, tańsze i przede wszystkim łatwiejsze – dodaje Dariusz Grabowski, CPO w Ceneo.

W serwisie zdanie każdego użytkownika ma znaczenie. To dzięki 21 milionom opinii na Ceneo każdego dnia możemy wybierać najlepsze produkty i zakupić je w najbardziej zaufanych sklepach. Kup Teraz, czyli wirtualny koszyk zakupowy Ceneo, to dodatkowy krok w stronę wygodnych i bezpiecznych zakupów na serwisie.

Urodziny Ceneo – prawdziwe święto zakupów

Urodziny Ceneo to prawdziwe święto dla miłośników zakupów online. To właśnie z myślą o użytkownikach w dniach od 11 do 14 lutego przygotowaliśmy szereg atrakcji. Zarówno na specjalnie dedykowanej stronie, jak i na social mediach serwisu (Instagram i Facebook), odbędą się konkursy dla użytkowników, w których Ceneo rozda prezenty!

Na urodzinowej stronie wystarczy odpowiedzieć na pięć zamkniętych pytań dotyczących funkcjonalności Ceneo oraz wykazać się kreatywnością przy pytaniu numer sześć, aby wziąć udział w losowaniu kart podarunkowych. Nagrody trafią do tych osób, które odpowiedzą poprawnie na zadane pytania oraz w najciekawszy sposób rozwiną pytanie otwarte. Łączna pula nagród to aż 13 000 złotych. Każdy uczestnik urodzinowej zabawy ma szansę wygrać jedną z kart podarunkowych do wykorzystania w serwisie. Z imprezy urodzinowej Ceneo nikt nie wyjdzie bez prezentu.

Prócz konkursów każdy będzie miał szansę skorzystać z Gorących Urodzinowych Towarów. Od 11 do 14 lutego zostanie podwojona ich liczba – każdego dnia od 10.00 rano użytkownicy będą mogli wybierać atrakcyjne cenowo Gorące Towary aż spośród 24 produktów. Dzięki usłudze Ceneo free dla użytkowników, kupujących bezpośrednio na Ceneo, nie zabraknie też szybkiej i bezpłatnej dostawy.

Zapraszamy do wspólnego świętowania!