Data modyfikacji:

Jaki głośnik do 300 zł kupić?

Szukasz sposobu na jeszcze lepszą jakość słuchanej muzyki? A może chcesz kupić akcesorium do komputera? Bez względu na to, do czego potrzebujesz nowego sprzętu audio – wybierz głośnik do 300 zł! To doskonały kompromis między atrakcyjną ceną a funkcjonalnością i jakością dźwięku. Przeczytaj nasz poradnik i sprawdź, jaki model sprawdzi się najlepiej!
głośnik do 300 zł

Głośniki do 300 zł – te marki oferują najlepsze modele

Jeżeli chcesz zafundować sobie głośnik do 300 zł, to szukaj go przede wszystkim w ofercie takich marek jak Toshiba, JBL, LG, Philips, Sony czy Logitech. W wybranym przedziale cenowym znajdziesz głośniki Bluetooth, multimedialne, a nawet sprzęt audio przeznaczony do telewizora.

Głośnik do 300 zł – przewodowy czy Bluetooth?

Przewodowy głośnik do 300 zł to starsze, jednak nadal cenione rozwiązanie, które sprawdzi się doskonale w domowych warunkach. Możesz podłączyć go do komputera albo telewizora. Do jego zalet możemy zaliczyć stały i wolny od zakłóceń sygnał, dzięki któremu nie musisz się martwić o niespodziewane przerwanie muzyki czy obniżoną jakość dźwięku.
Dodatkowo głośnik do 300 zł podłączany na kabel ma zazwyczaj większą moc od swojego bezprzewodowego odpowiednika. Sprawia także, że nie musisz pamiętać o ładowaniu sprzętu, a samo urządzenie nie rozładuje się w najmniej spodziewanym momencie.
Z kolei głośnik Bluetooth do 300 zł, podobnie jak inne bezprzewodowe modele – z Wi-Fi czy NFC – jest przede wszystkim mobilny. Możesz dowolnie go przenosić, a tym samym sprawdzi się doskonale i w domu, i w podróży. Urządzenie ma akumulator, bardzo często może pochwalić się odpornością na pył, kurz, a nawet i wodę, a do tego umożliwia słuchanie muzyki z komputera, tabletu czy smartfona.
Jeśli dysponujesz więkiszym budżetem, zobacz nasz ranking głośników Bluetooth do 1000 zł. Dla osób z mniejszymi wymaganiami mamy polecane głośniki do 200 zł.

Na jakie parametry głośnika do 300 zł warto zwrócić uwagę?

Rodzaj łączności i jednocześnie przeznaczenie głośnika do 300 zł to dopiero początek decyzji, które musisz podjąć w trakcie zakupu nowego sprzętu audio. Co ma jeszcze znaczenie? Zdecydowanie moc. Im jest ona większa, tym lepiej i głośniej gra głośnik. W przypadku małych i przenośnych modeli Bluetooth optymalnym rozwiązaniem jest moc na poziomie 10 W.
O ile decydując się na jeden z modeli przewodowych, nie musisz się martwić o czas pracy, tak w przypadku głośników Bluetooth do 300 zł zdecydowanie warto poznać go jeszcze przed zakupem. Standardowo tego typu akcesoria audio działają do 4–5 godzin na jednym ładowaniu, jednak na rynku znajdziesz bez problemu głośniki pracujące nawet 10 godzin i dłużej.
A czy wielkość głośnika do 300 zł ma znaczenie? Jak najbardziej. Dobrze, aby była ona dopasowana do twoich indywidualnych potrzeb. Jeśli planujesz korzystać z niego w domu, to dobierz rozmiar sprzętu do wolnej przestrzeni w biurze czy przy komputerze. Jeżeli jednak planujesz brać głośnik Bluetooth w podróż, to o wiele lepszym wyborem jest kompaktowy, łatwy w przenoszeniu model.

Cechy dodatkowe i funkcje w głośnikach do 300 zł

Jakie dodatkowe cechy może mieć głośnik do 300 zł? Doskonałym wyborem jest ten odporny na zachlapanie. W szczególności polecamy takie rozwiązanie w przypadku modeli przenośnych, które chcesz zabierać ze sobą na imprezy czy wakacje. Dzięki temu nie musisz się martwić o uszkodzenie w trakcie kontaktu z wodą.
Warto także zwrócić uwagę na głośniki do 300 zł z wbudowanym mikrofonem albo radiem. Obowiązkowo zdecyduj się na model z regulacją głośności, a jeśli planujesz korzystać z niego w duecie z telefonem – na sprzęt z zestawem głośnomówiącym. Do innych funkcji dostępnych w głośnikach do 300 zł zaliczamy podświetlenie LED, możliwość łączenia dwóch sprzętów audio czy Asystenta Google.
Jeśli chcesz zafundować sobie komputerowy głośnik do 300 zł, to warto rozważyć zakup modelu z pilotem i subwooferem o odpowiedniej mocy, który zagwarantuje jeszcze lepszą jakość dźwięku.

Najlepsze głośniki Bluetooth do 300 zł

Można śmiało stwierdzić, że w ostatnich latach to głośniki Bluetooth cieszą się największą popularnością. Właśnie dlatego na zakończenie przygotowaliśmy dla ciebie zestawienie polecanych modeli, które są aktualnie najchętniej wybierane przez użytkowników Ceneo.pl. Zobacz, jaki głośnik Bluetooth do 300 zł warto kupić!

JBL GO 3

Najpopularniejszy głośnik Bluetooth do 300 zł, który możesz zafundować sobie w wielu wersjach kolorystycznych. Bezprzewodowy sprzęt jest zasilany akumulatorowo, ma moc 4,2 W oraz może pochwalić się odpornością na wodę i kurz (stopień ochrony IP 67). A to wszystko w połączeniu z dodatkiem regulacji głośności i czasem pracy wynoszącym maksymalnie 5 godzin.

Tronsmart Element Mega

Kolejny polecany głośnik do 300 zł, tym razem o czasie pracy wynoszącym zawrotne 15 godzin! To akumulatorowy model, który wykorzystuje technologię SoundPulse, ma przetworniki 20 W oraz ładuje się w ciągu zaledwie 4 godzin. Producent wyposażył go także w zabezpieczenie przed zalaniem, slot na kartę micro-SD i moduł NFC.

JBL GO Essential

Dobry i praktyczny głośnik Bluetooth, który kupisz do 300 zł. Sprzęt audio jest dostępny w trzech wersjach kolorystycznych, ma moc 3,1 W oraz jest zasilany akumulatorowo. Dodatkowo ma wodoodporną konstrukcję, dzięki której możesz zabrać go ze sobą na basen, oraz zapewnia mocny bas i bogate brzmienie. Podobnie jak poprzedni polecany model JBL, tak i ta propozycja działa do 5 godzin na jednym ładowaniu.

Manta SPK15GO

Model o mocy 20 W, wyposażony w złącze micro -SB, AUX i USB oraz zasilany akumulatorowo. Polecany głośnik do 300 zł ma dwa szerokokątne głośniki zapewniające rewelacyjne efekty dźwiękowe. Nie zabrakło również praktycznego zestawu głośnomówiącego, wbudowanego mikrofonu, radia FM i odporności na zachlapanie. Model działa do 9 godzin na jednym ładowaniu.
Zdjęcie: Envato Elements
Katarzyna Wendzonka
Katarzyna Wendzonka

Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Miłośniczka kawy, dobrych seriali, thrillerów i pisania. Największą przyjemność sprawia jej tworzenie tekstów na temat mody, pielęgnacji, jedzenia oraz wszystkiego, co związane z marketingiem internetowym.