Data publikacji:

Jaką kawę Lavazza wybrać? Rodzaje kawy

Czy wiesz, że kawa Lavazza pojawiła się na rynku już w 1927 roku? Choć historia marki rozpoczęła się wcześniej, to musiało minąć trochę czasu, aby jej założyciel, Luigi Lavazza, wprowadził do sprzedaży ziarniste mieszanki. Nie trzeba było długo czekać, aby produkt podbił podniebienia włoskich smakoszy, a następnie – trafił do domów w innych krajach Europy. Czym wyróżnia się kawa Lavazza, jakie rodzaje znajdziesz w sprzedaży oraz jakie ma opinie? Sprawdź!

Czym wyróżnia się kawa Lavazza? Różne rodzaje to nie wszystkie jej zalety

Kawa Lavazza, co potwierdzają liczne opinie, wyróżnia się bogatym smakiem i aromatem oraz włoską jakością, która z pewnością spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających kawoszy. To także dostępność różnorodnych propozycji – ziarnistych, mielonych i rozpuszczalnych, wśród których na pewno znajdziesz coś dla siebie, oraz produkcji ze starannie wyselekcjonowanych ziaren. Nic dziwnego, że często gości w rankingu kaw.
Zastanawiasz się, jaką kawę Lavazza wybrać spośród dostępnych rodzajów kawy? W takim razie koniecznie czytaj dalej.

Kawa Lavazza – rodzaje

Kawę Lavazza można podzielić na kilka rodzajów. Jednym z kryteriów jest sam typ produktu. Do wyboru masz mieszanki ziarniste, mielone, a nawet rozpuszczalne. Włoski producent oferuje także kawy mieszane lub na bazie jednego gatunku – arabiki albo robusty. Nie brakuje również kawy czarnej zwykłej, aromatyzowanej albo bezkofeinowej. Jest w czym wybierać!
Jaką kawę Lavazza wybrać i który rodzaj jest najlepszy? Wszystko zależy od twoich preferencji smakowych. Poniżej znajdziesz najpopularniejsze propozycje włoskiej marki. Zobacz najlepszą kawę ziarnistą i mieloną od Lavazza.

Kawa Lavazza Qualita Oro

Opinie potwierdzają, że ziarnista arabika ma słodki i delikatny smak oraz kwiatowy aromat, dzięki którym jej picie jest czystą przyjemnością. Mieszanka charakteryzuje się średnią intensywnością i stopniem palenia oraz niskim poziomem kofeiny. Kawę Lavazza Qualita Oro kupisz nie tylko w wersji ziarnistej, ale także mielonej.

Kawa Lavazza Crema e Gusto

To popularny rodzaj wśród miłośników delikatnych, kremowych napojów. Mielona mieszanka łączy w sobie najlepsze ziarna robusty i arabiki, ma ciemny stopień palenia oraz intensywność 7/10. Po zaparzeniu kawa podbija podniebienie smakiem z wyczuwalnymi nutami gorzkiej czekolady i korzennymi.

Kawa Lavazza Qualita Rossa

Ziarnista mieszanka brazylijskiej arabiki i afrykańskiej robusty. Średni stopień palenia i intensywność oraz wysoka zawartość kofeiny sprawiają, że jest idealnym wyborem na każdy poranek. Kawa przypadnie do gustu miłośnikom słodkiego smaku oraz nut czekolady i suszonych owoców.
Na rynku znajdziesz wiele innych propozycji kawy Lavazza. Dostępne rodzaje, które warto wypróbować, to na przykład Crema e Aroma, Gusto Forte Vending, Caffe Espresso Italiano Classico, Caffe Crema Dolce, Dek Intenso Perfekt, Bio Organic Tierra for Planet czy Suerte.

Kawa Lavazza – opinie. Co sądzą o niej klienci?

Wysoką jakość i pyszny smak, którymi charakteryzuje się kawa Lavazza, potwierdzają liczne pozytywnie opinie klientów. Konsumenci nazywają ją jedną z najlepszych na rynku, doceniają intensywny i przyjemny dla nosa zapach ziaren, który wita ich po otwarciu opakowania, a także delikatny smak gotowego napoju.
Klienci, którzy zdecydowali się na zakup kawy Lavazza, potwierdzają także swoimi opiniami, że różnorodny wybór mieszanek pozwala znaleźć coś dla każdego. Jeśli obawiasz się kwaśnego posmaku i goryczy – konsumenci zapewniają, że w przypadku kawy Lavazza nie musisz się o nie martwić.
Jeśli chcesz wypróbować kawę Lavazza, to sprawdź, jakie rodzaje znajdziesz na Ceneo.pl. Zaczynając zakupy w naszym serwisie, nie przegapisz najlepszych ofert i najniższych cen.
Zdjęcie: Envato Elements
Katarzyna Wendzonka
Katarzyna Wendzonka

Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Miłośniczka kawy, dobrych seriali, thrillerów i pisania. Największą przyjemność sprawia jej tworzenie tekstów na temat mody, pielęgnacji, jedzenia oraz wszystkiego, co związane z marketingiem internetowym.